12.07.2010

dersimiz "Neurofunk"


bayadır gönülleri eğleyemiyorum farkındayım
bari biraz olsun paylaşımda bulunayım dedim,

neurofunk'ın ne olduğunu bileniniz var mı bilemem
drum n bass olayının bir alt türü
97-98 yıllarında baş göstermiş
daha derin bassline ve keskin backbeats üzerinde
ardışık darbeleri ayırt edilebilen techno, house ve caz arasında değişen çoklu etkilerle
ağır ve sert funk formlarıyla geliştirilmiş.
(cümleye bak anasını satayım)

ben bu tarzı 2005te kurulmuş Noisia adında yanılmıyorsam alman
olan bir grup sayesinde keşfettim, çok da bağrıma basamadım
çünkü
BU ADAMLAR CİDDEN KAFA ŞİŞİRİYORLAR

eğer
NFS veya left 4 dead oynamıyorsanız
ya da ne bileyim polisten falan kaçmıyorsanız
kafanız iyi değilse
çok da "hadi la bi aç da noisia dinleyek" dencek bir grup değil.

ama şarkılar beatler çok sağlam
sanki prodigy dinliyormuşsunuz hissi vermiyor değiller
ama dediğim gibi biraz fazla yorucu ve gürültülü
buyrun
hayrını görün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder