12.16.2010

RICE


yaklaşık 3 aydır taşınıyoruz da biz
onun için bir süredir
ev ile ilgili olan tasarımlar özellikle ilgimi çekiyor.

geçenlerde danimarkalı bir çiftin söyleşisine rastladım
aldığım dergilerden birinde,
tamamen beyaz ahşap mobilyalar üzerine
döşenmiş rengarenk inanılmaz sevimli şeylerle fotoğraflamışlar evlerini,
tabi görür görmez yarattıkları sıcacık hava hoşuma gitti.

beyaz eskitme stil mobilyalar benim de çok hoşuma gider,
(kaldı ki yeni odamı 50lerde kalma küçük gül desenli perdeler
ve
baştan aşağı beyaz ahşaptan mobilyalarla döşüyorum bu yüzden)
bir an önce taşınabilir ve yerleşirsek artık detaylarını paylaşırım burdan zaten.

neyse
işte baktım bu çift de benim hoşuma giden tarzda evlerini döşemişler hayran kaldım
bir de
anladığım kadarıyla tasarımlarını yaparken 60ların 70lerin etkisinde kalmışlar oldukça,
çok da güzel olmuş
keza onlar da sitelerinde kendileri için şöyle bir açıklama yapmışlar:

"We are known for our colorful melamine, handmade baskets and storage and our hand glazed Italian tableware.Our designs are inspired by the 'good old days' and are very down to earth with lots of detail. We hope to colour you happy when you are washing, cleaning, baking and relaxing in your home. We have a big heart and a strong social ethic."

şirin değil mi

merak edenler varsa
tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder