2.22.2011

Eliza Sophie Caird ile tanışın

kızımız londradan sahne ismiyle eliza doolittle
benden iki yaş büyükmüş topu topu
böyle onun başardıklarıyla kendime bakınca üzülmüyor değilim
ama
şarkılarıyla neşelenmeye çalışıyorum.
(optimistiklikten ölünür mü acaba)

kendisinin pop, jazz, soul tadında
neşeli şarkılarla dolu
"Eliza Doolittle"
adını verdiği ilk albümü geçtiğimiz temmuz ayında çıkmış,

ikincilerde tarzını bozar mı,
ilk albümdeki sempatisini kaybeder mi,
bilemeyiz ama ilk albümü severek dinlenen
hatta farkettirmeden mırıldancağınız sonra da bu hangi şarkıydı ya deyip
haa şu yeni kızın şarkısıydı diyerek
mp3ünüzde açıp dinleyeceğiniz
şarkılarla dolu bir albüm
(nitekim bana öyle oldu)


kızın sesi, tarzı, hatta klipleri vs
çok hoşuma gitmiş olsa da
(yalnız burada dikkat edin)
saçlarından mıdır
ingiliz olduğundan mıdır
tipinde bir soğukluk bir donukluk var sanki
sanki değil lan yok yok cidden var yani
ne bileyim bir lily allen yavşaklığını göremiyoruz
onu geçtim bir tebessümü de şansımız yaver giderse
klip geçişlerinde belki görüyoruz
halbuki şarkıları klipleri çok eğlenceli
ama kız sarah connor tadında takılıyor sanki
ya da
bana mı öyle geldi nedir anlamadım
bir de siz izleyin karar verin derim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder