2.13.2011

lö BAM!

kedileri severim ama sevmem
aslında severim ama neden bilmem
ilgisini çeken birşeylere sahipsen kendilerini sevdirdiklerinden olabilir mi
mesela hayatına BAM! diye giren BAM! diye sevdiğin bir kedi var
dünyanın en güzel,
en gösterişli,
en asil kedisi değil ama yeterince ilgi çekiyor
ve bu kedi aç
genellikle de öyle oluyor
zaten kediler hep aç olur
ve belki de bu sebeple
hayatında hiç bir zaman gerçekten tek elin parmaklarından biri olamıyor
çünkü işine gelmiyor
çünkü nerde istediğini bulsa ya da öyle sansa
BAM! anında yok oluveriyor
çünkü nankör
sen onu doyurmadıkça seni sevmiyecek
sen ona uzaktan ciğeri göstermedikçe senin bacaklarına sürünmeyecek
ve biz de aslında tam burda, kendimizi kandırıyoruz
çünkü kedinin orda olma sebebi gerçekten biz değiliz
bunu içten içe eşekler gibi biliyoruz
samimiyetsisiz
çünkü dünyada milyonlarca kedi var
ve hepsi açlar ve bu yüzden kendilerini sevdiriyorlar
ama aslında gerçekten hiç bir zaman,
hiç birimiz harbinden kedinin sikinde olmuyoruz.


BAM!

4 yorum:

  1. ben kedi sevmiyorum, korkuyorum =/

    YanıtlaSil
  2. snatsal bir teşbih yaptım farzet=)

    YanıtlaSil
  3. Ahahah o halde yorumum, BAM! olsun yahu :)

    YanıtlaSil
  4. ahaha ben cidden niye anlamamışım ki o zaman :D şimdi düştü jeton

    YanıtlaSil