3.19.2011

ay falouv yu

bazen birinin suratına
"gelmezsen gelme lan siktir git iyice yılan hikayesine çevirdin, senin çilene sıçayım"
diye haykırmak istiyorum
ama
aynı zamanda elimi de(sağ elimi) havaya kaldırıp fevri bir şekilde sallayarak
haykırmak istiyorum.

sonra bazen başka birine
"dünya senin etrafında mı dönüyor anasını satayım kimsin lan sen
etrafındakileri nasıl zora sokuyorsun dön de bi bak bi insan ol"
diye bağırmak istiyorum
ama
aynı zamanda elimle(sağ elim) de omzunu(sağ omzunu) itekleyerek
bağırmak istiyorum.

sonra bir diğerine
"şu dünyada herşeyi en iyi bilen sensin biz hepimiz malız değil mi"
diye çıkışmak istiyorum
ama
aynı zamanda iki elimle masa sandalye falan itekleyerek
çıkışmak istiyorum.

ötekini
böyle saçlarından tutup kafasını sekiz on kere duvara vurmak
ve
kendini bi bok sanmasını haklı bir sebebe bağlamak için
ağzının burnunun yerini değiştirmek istiyorum.


böyle ağır çekimde
savrulan tokatlar,
tekmeler,
kanlı tükürükler,
saçlar,
omzu düşmüş t-shirtler,
dağılan eşyalar,
saçılan paralar,
damarlanmış eller kollar
falan dans ediyor bir an zihnimde
ama gerçeğe yansımıyor tabi.
yansıyamıyor yani.

hani her insanın kendi cennetinde
hayal ettiği, fantazilerinde yaşattığı dünyaların varolucağı söylenir ya
bu durumda benim cennetim nasıl bir yer olurdu acaba.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder