2.27.2012

chanel çok bozdu çok bozdu çok

bayadır yazmıyormuşum ki
kız muhabbeti yapmak için geri dönmüşüm
kaldı ki her yerde oscarlar, nişanlar, düğünler bilimum giyim kuşam konuşuluyorken
hazır ben de bir kaç sevdiğim tasarımcı hakkında bir şeyler paylaşayım dedim.

abi bazı erkekler gerçekten hatun kısmını nasıl giydirmesi gerektiğini biliyor ya 
en sevdiğim tasarımcılardandır 
elie saab








elie saab
her tasarımcının yaptığı her işi böylesine beğenemedim örneğin dior gibi, lanvin gibi
ama
saab'ın melankolik, romantik ve elegan kıyafetleri resmen kalbini çalıyor insanın
gönlünde taht kuruyor, keşke giyebilsek diye hayıflandırıyor.


bir de öte yandan  alexander mcqueen var
mesela toprak oldu gitti adamcağız ama
 mcqueen'in her tasarımını beğenmiyordum, 
çünkü bazı kıyafetleri var ki bana göre çok fazla vahşi, zorlama ve aşırı geliyor 
ama 
adam tasarımlarında öyle motifler kullanmış ki ağzın açık seyrediyorsun
bazı motifleri bir araya getirmesi,
 renkleri o kadar karıştırmaya rağmen göz yormamasına da saygı duyuyor insan.




alexander mcqueen
ki bu en sonuncusuna bayılmıştım drew barrymore bir galada giymişti ilk onun üzerinde görmüştüm
acaba sarı yerine kırmızı olsa daha güzel olmaz mıydı diye düşünsem de
nefis elbise bence.

bir de siz bilmezsiniz  heheheh  Georges Hobeika  var lübnanlı tasarımcı  
Hobeika bir çok tasarımında tam mcqueen ile saab'ın çocuğu gibi
kışkırtıcı, vahşi, ama zorlamadan ziyade hala elegan ve romantik elbiseler






 nefis 
 Georges Hobeika
bir de arabik tasarımcı Zuhair Murad var.
murad'ın enfes bir hayalgücü var ki 
elbiselerin üzerinde sanki tuale işlermişçesine kusursuz geçiriyor
en parlak ve zor kumaşlarda bile dikişler potlu durmuyor,
defilesini izleyin o tüller, şifonlar içinde modeller su gibi akıp gidiyor.

murad'ın tasarımlarının hepsini beğenmiyorum
mesela çoğu elbisesinde kullandığı devasa fiyonklar çok asap bozucu duruyor
o fiyonkları ve koca çiçekleri elbiseden söküp atasanız 
altındaki danteli ortaya çıkarıp saatlerce izeleysiniz geliyor
ama öte yandan
beğendiğime de resmen tapıyorum dersem yalansöylemiş olmam.
















  Zuhair murad
 bir de son olarak 
ve kadın olarak
sevdiğim tasarımcılardan Tory Burch var
 Burch'ün tasarımları bana göre fazla klasik,
hayalgücünden biraz uzak, gündelik
ama 
tartışılmıcak şekilde asil ve tarz.
  

Tory Burch




 ha bir de unutmadan gene sevdiğim kadın tasarımcılardan  
Monique Lhuillier 



o da oldukça zarif,minimalist şıklık yarattığı elbiselere sahip
ama
bir Elie Saab değil şimdi :D




nerde o eski chanel!?
ah ah 

gfjdslşldkfjhjdkslş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder