8.19.2012

nefret ettiğim tüm şeyler

yüzmeyi seviyorum
ama öncesinde ve sonrasında yapmak zorunda olduğum her şeyden nefret ediyorum.
suya girene kadar vücudumu tartan bakışlardan nefret ediyorum,
sudan çıktıktan sonra evim olmayan bir banyoda duş almaktan,
ıslak saçla ev yoluna düşmekten nefret ediyorum..
bir bakıma yemek yapmak da benim için öyle..
yemek yapmayı seviyorum
ama öncesinde ve sonrasında yapmam gereken her şeyden nefret ediyorum.
sebzeleri yıkamaktan nefret ediyorum,
kullanacağım tavayı ya da tencereyi
bilmem kaç kap kacağın altından çıkarmaktan nefret ediyorum.
ve onca dakika yaptığın yemeğin kısa bir süre içinde bitmesinin ardından
ortaya çıkan tonlarca bulaşıktan ve kokusundan nefret ediyorum.
işte bundan dolayı
5 yıl boyunca her seferinde yenilettiğim bir üyeliğim olduğu halde
bir kere bile yüzmeye gitmedim,
ve yaptığım yemekler fena olmasa da aslında mutfağa pek girmiyorum,
hepsi
öncesinde ve sonrasında yapmak zorunda olduğum
ve nefret ettiğim tüm şeyler için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder